.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک روزنامه نگار باسابقه استان مازندران در گفتگو با شمال نیوز : :
کارنامه و برنامه مولفه های مفقوده در تبلیغات انتخاباتی کاندیدای مجلس یازدهم/ برپایی ضیافت شام و ناهارتبلیغات نیست،عوامفریبی است
شمال نیوز : وی با انتقاد از عملکرد نمایندگان کنونی مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: فهرست فرصتهایی که بواسطه عدم همگرایی این افراد از مازندران دورشد بسیار غم انگیزاست.....

شمال نیوز: یک روزنامه نگار باسابقه استان مازندران با ارائه تحلیلی از فرایند تبلیغات انتخاباتی مدیران مازندران باید آستانه تحمل و نقدپذیری خودرا افزایش دهندنامزدهای مجلس یازدهم گفت: کارنامه و برنامه مهمترین مولفه های مفقوده درتبلیغات کاندیدای مجلس یازدهم دراستان مازندران به ویژه حوزه انتخابیه شهرستان ساری است.

 

به گزارش شمال نیوز، «کوروش غفاری چراتی »افزود: در حالیکه براساس همه تجارب انتخاباتی، ارائه کارنامه از تجربیات مدیریتی گذشته و ارائه برنامه درصورت انتخاب به عنوان نماینده باید به عنوان مهمترین شاخصه فرایند تبلیغات در دستورکار کاندیداهای مجلس قرار گیرد اما متاسفانه مشاهده می کنیم تاکنون اکثر کاندیداهای حاضر در فضای انتخاباتی مجلس یازدهم در مازندران و به ویژه در مرکزاستان از ارائه چنین رویکردی خودداری کرده اند.

 

وی گفت: این وضعیت می تواند نشان دهنده آن باشد که این افراد فاقد کارنامه ای چشمگیر و برنامه ای مبتنی بر مطالبات واقعی شهروندان هستند.

 

این فعال رسانه ای  گفت:تردیدی وجود ندارد که رای دهندگان تنها از رهگذر رویت کارنامه نامزدها و شنیدن برنامه های این افراد می توانند به تصمیمی درستی برسند و کاندیدای اصلح را انتخاب نمایند.

 

وی گفت: متاسفانه آنچه اینک در دستورکار اغلب کاندیداها قرار دارد چاپ عکسهای خود در قالب پوسترهای رنگارنگ است که نشان دهنده نگاه سطحی و عوامانه این افراد به مقوله تبلیغات انتخاباتی است.وی تصریح کرد: شهروندان هوشمند استان بعد از ده دوره مشارکت در انتخابات مجلس به درجه ای از تحلیل سیاسی رسیده اند که تبلیغات عوامفریبانه را با تبلیغات واقعگرایانه و مبتنی بر مطالبات واقعی شهروندان تشخیص دهند و از رهگذر این تحلیل صحیح و منطقی به انتخابی اصلح نائل شوند.

 

غفاری چراتی افزود: واقعیت این است که دوران تبلیغات صرفا پوستری دهه 60گذشته و مردم امروزه به دنبال دیالوگ و گفتمانی صادقانه و علمی هستند که ناظر بر مطالبات واقعی آنان باشد.این روزنامه نگار گفت: ستادهای بزرگ در مناطق گران قیمت شهر ، بنرهای متعدد و پوستر های رنگارگ و برپایی ضیافت شام و ناهار هرگز نمی تواند معرف کارآمدی و خدمتگزاری باشد، تنها کارنامه و برنامه می تواند به گزینش شهروندان کمک کند و به رقابتی سازنده منجرشود.

 

وی با انتقاد از عملکرد نمایندگان کنونی مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: فهرست فرصتهایی که بواسطه عدم همگرایی این افراد از مازندران دورشد بسیار غم انگیزاست.

 

وی افزود: نمایندگان کنونی مازندران در خانه ملت که رویای کسب مجدد آرای شهروندان را دارند باید برای مردم توضیح دهند که در طول 4سال گذشته برای ساکنان حوزه انتخابیه خود چه کرده اند؟

 

 این فعال رسانه ای مقوله اقتصاد ،اشتغال و معیشت را مهمترین اولویت های شهروندان برشمرد و گفت: درک عمق مشکلات مردم در حوزه های مزبور و ارائه برنامه های عملیاتی برای پیگیری مطالبات مشروع شهروندان و استفاده بهینه از ظرفیتهای بی نظیر مناطق مختلف مازندران باید در برنامه هریک از کاندیداها تبیین گردد تا مردم بتوانند به گزینش اصلح مبادرت نمایند.

 

وی افزود: متاسفانه اغلب کاندیداها به ویژه نمایندگان کنونی مردم استان کمتر به اولویتهای فوق اهتمام داشته اند و عموما به روشهای تکراری تبلیغات انتخاباتی که چاپ پوستر رنگارنگ و برپایی ضیافت شام و ناهار محور آن است مبادرت نموده اند که نشان دهنده نگاه عوامانه و پوپولیستی آنان به مقوله تبلیغات و انتخابات است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.